Avatar billede mlph Nybegynder
11. maj 2011 - 11:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hotmail, få vist besked ved ny mail i indbakke

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe mig. Synes jeg forgæves har ledt i indstillinger i hotmail uden held.

Er det muligt at få en lille pop up box vist på skærmen med fx'du har modtaget en ny mail', når der kommer en ny mail i hotmails indbakke...?

Får nogle år siden, synes jeg det var muligt, men kan simpelthed ikke finde nogle indstillinger der tilader det...

Er der nogen der kan hjælpe mig.

Mange hilsner
ml
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2011 - 12:02 #1
i vista/win7 er der helt sikkert en skrivebordsgadget, der kan det.
Avatar billede mlph Nybegynder
11. maj 2011 - 12:31 #2
Tak for det...:o)

kan man hive lidt mere hjælp ud af dig;o)
nogen ide til hvordan jeg kommer videre, er tilsyneladende ikke så 'øvet' i den slags?? ss
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2011 - 12:58 #3
jeg har kigget skrivebordsgadgets igennem - det ser ud til at vi med gmail kan få en 'notifyer', men at det ikke er lavet til hotmail.
Avatar billede mlph Nybegynder
11. maj 2011 - 13:06 #4
hmm... æv! men tak for hjælpen:O)

Fortsat god dag..:o)

hilsen
ml
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2011 - 13:11 #5
bare klik på dit eget svar og accepter det, så lukker du for dette spørgsmål.