Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
16. maj 2011 - 15:27 Der er 15 kommentarer

Det f...... win7

Hejsa!

Hjælp!! Jeg er ved at blive vanvittig i hovedet!! Når jeg sidder ved min PC, så "skrider" vinduerne i baggrunden. Så kan jeg kun få vinduet frem igen for betjening ved at klikke på det. Det er SÅ belastende man kan jo ikke få noget fornuftigt ud af det.

Det er ligegyldigt om jeg bruger mus eller touchpadden det er det samme. Jeg har talt med andre om det og de oplever samme problem. Er der virkelig ikke en måde man kan slå det fra?
Det må jeg nok sige der har Microsoft ikke tænkt sig om.

Er der nogen derude der kan afhjælpe mig?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. maj 2011 - 15:42 #1
Når de "skrider" i baggrunden som du siger, hvad kommer så op foran?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. maj 2011 - 15:42 #2
Se punkt 3 her: http://www.w7h.dk/index.php/guides/10-mader-til-at-fa-et-hurtigere-windows-7/

Ved ikke helt om det er hvad du søger......
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
16. maj 2011 - 16:05 #3
Så kommer der en streg henover vinduet hvor der med hvid skrift står hvilket vindue jeg har åben. Hvis jeg f.eks er logget ind på Hotmail. Ja, så står der enten Hotmail eller www.hotmail.com jeg mener at huske, at det er det sidste. F..cking belastende.
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
16. maj 2011 - 16:13 #4
Ja, der står webadressen lodret henover vinduet.
Avatar billede lmcb Nybegynder
16. maj 2011 - 16:15 #5
Jeg ville rigtigt gerne hjælpe dig, men jeg forstår slet ikke problemet

Kan du ikke prøvet at lave et screen dump af det og ligge det op et eller andet sted på nettet så vi kan se det
Avatar billede pstidsen Novice
16. maj 2011 - 16:50 #6
Ja kom lige med et screenshot ;)
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
20. maj 2011 - 22:24 #7
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2011 - 23:17 #8
det har jeg ALDRIG set før...
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
20. maj 2011 - 23:22 #9
Er der nogen bud på om det er noget man kan "slå fra". Så belastende
20. maj 2011 - 23:48 #10
Øhhh ... er det den GRÅ box med TEKST der er i midten VANDRET i det aktive vindue du mener ? Du har selv skrevet LODRET flere gange??
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
21. maj 2011 - 14:29 #11
Ja undskyld, det er selvfølgelig vandret.
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
27. maj 2011 - 20:58 #12
Er der virkelig ikke nogen der ved, hvordan man undgår dette problem?
27. maj 2011 - 22:34 #13
Tja - JEG har aldrig set/hørt om det før ...

Check om du evt. skulle have instaleret et eller andet DeskTop 'halløj'/feature ???
Avatar billede SorenSaxo Nybegynder
29. maj 2011 - 07:10 #14
Hej Karrise_larry!

Det har jeg skam ikke.

Men jeg har planer om, at prøve og slå over på klassisk Windows jeg tror det løser problemet.

Jeg syntes bare, at det er rigtigt ærgerligt, at jeg føler mig nødsaget til, at slå denne feature fra nå jeg nu har købt og betalt for en Win7 Ultimat. Og jeg kan ikke beklage og stille mig mere undren over for hvad den dybere mening er med det! :-(

Det er absolut under al kretik. Jeg tror nu også, at jeg vil give Microsof Danmark imorgen. De må da i det mindste kunne afhjæpe.

De er da i det mindste også hvad de selv kalder sig top professionel.

Jeg vil vende tilbage igen og skrive hvad de har fortalt mig.
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:33 #15