Avatar billede glvi93 Nybegynder
16. maj 2011 - 19:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Auslogics Disk Defragmenter vs Piriforms Defraggler

Hej alle.
Som overskriften siger, Auslogics Disk Defragmenter vs Piriforms Defraggler, hvilken er bedst med hensyn til fart? Har set at Aulogics bruger 2-3 min på at defragmentere, mens Piriforms bruger 1-2 timer, men defragmenterer de begge harddisken's filer lige så godt?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2011 - 20:56 #1
Fik Installeret Auslogics Disk Defragmenter og kørt en defrag på C:\ hvilket tog ca 10 min på en 150GB NTFS. Hvilket er ret godt, og WinXP egen defragter så ingen grund til at defragmentere yderligere.

Lidt svært at teste Piriforms Defraggler, nu hvor disken er Defragmenteret
Avatar billede lmcb Nybegynder
16. maj 2011 - 22:23 #2
Du kan også kaste et blik på http://www.mydefrag.com

Jeg synes det virker fint. Det kan defragmentere på forskellige måder og der følge scripts med som man schedulere hvis man har behov for det

Bare et lille tip

Lars
Avatar billede glvi93 Nybegynder
17. maj 2011 - 09:56 #3
ok, gerne send svar jape44
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2011 - 10:39 #4
Ok!