Avatar billede badmojodk Novice
17. maj 2011 - 19:14 Der er 2 kommentarer

Samsung sh-s223c Problem

Jeg har en Samsung brænder som har brændt upåklageligt. Men nu er den begyndt at opføre sig underligt. Har TDK dvd skiver som jeg har brændt på og nogle Ridisc CD`er. Nu er problemet at den ikke vil brænde eller læse dvd skiver men kan sagtens brænde CD skiverne og læse dem.

Har opdateret Firmware til den nyeste Ver. vSB06 for at håbe det ville lykkedes. Men nej. Hvad kan der være galt?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 07:49 #2
hvis du ikke kan se linken korrekt kopierer du bare hele linken og indsætter den i søgefeltet foroven og trykker enter sp kommer den frem

til admionistratoren
kom nu eksperten og få den smutter rettet
det er ikke alle der lige ved det vel.