Avatar billede sammen Nybegynder
19. maj 2011 - 22:41 Der er 9 kommentarer

Mac-tema til win 7

Jeg har sad og kiggede lidt rundt på nettet, og faldt over et tema som hed Mac-tema.

Jeg tænkte at det kunne da være meget sjovt at prøve at have en Mac-tema, men..

Er der nogle som eventuelt selv har prøvet, og have sådan et tema til win 7 64-bit? og hvis i har, virker det, og hvor har i fundet et, som virker og ikke lægger virus på ens computer?

Og hvis man så fortyder temaet, hvordan fjerner man det så igen?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. maj 2011 - 22:47 #1
Her er et: http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/CoolMacTemaTilWindows7/949

Du kan ændre det ved højreklik personlige indstillinger og tema :)
Avatar billede sammen Nybegynder
19. maj 2011 - 22:51 #2
Den er desværre kun til win 7 32-bit :(
Avatar billede sammen Nybegynder
23. maj 2011 - 17:44 #3
Er der nogle som har et andet link??
Husk at det er til win 7 64-bit vi snakker om :)
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 11:02 #4
hej sammen ! her er nok nåde Download Mac OS X Lion Transformation pack for Windows 7

link http://www.mascobz.com/download-mac-os-x-lion-transformation-pack-for-windows-7/
Avatar billede sammen Nybegynder
14. august 2011 - 17:56 #5
Har du selv prøvet den?
Og hvordan afinstallere man den igen, hvis det er det man vil?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2011 - 10:58 #6
hej sammen  vis du vil afinstallere  den skal du gøre så gå  (start)  kontrolpanel programmer
                      Fjern et program
og så find den og klik  Fjern
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 22:48 #7
Avatar billede sammen Nybegynder
18. september 2011 - 17:02 #8
Nogle som kender andre?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2011 - 18:22 #9