Avatar billede kimit Praktikant
23. maj 2011 - 09:43 Der er 4 kommentarer

Expand billede i photoshop

Jeg har et bildæk, som er fritlagt. Det ønsker jeg at expande så det bliver større udaf som indaf.

Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede poko1 Ekspert
23. maj 2011 - 10:19 #1
Ikke forstået? er det et dæk du vil omdanne så det bliver et ballondæk?
Avatar billede kimit Praktikant
23. maj 2011 - 10:29 #2
Jeg vil gøre dækket større ((x antal pixel) uden at det inderste (der hvor fælgen sidder) bliver større. Så jeg vil expande selve dækket udaf.

Håber du forstår :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. maj 2011 - 11:08 #3
Er det noget i denne retning??
http://imageshack.us/f/135/97217877.png/
Avatar billede kimit Praktikant
25. juli 2011 - 19:36 #4
Hej poko1...

Ikke helt. Jeg har klaret opgaven ved at bruge warp funktionen i Photoshop.

Men send et svar. Så får du point for din hjælp.