23. maj 2011 - 21:08 Der er 3 kommentarer

System genoprettelse

Hej

Jeg ved at emnet har været oppe før, men da jeg ikke har kunne få svar på mit spørgsmål i tidligere tråde og da det er jævnt gamle, opretter jeg en ny tråd.

Jeg har en Packard Bell iXtreme MC 5907 Gold med Windows Xp Media Center 2005, og den kunne jeg godt tænke mig at formatere og bringe den tilbage til den stand den forlod fabrikken i.
Det har jeg sådanset prøvet før, hvor jeg har sat Master DVD'en i, og så kører det derfra.
Men da jeg her forleden skulle prøve igen, ville den simpelthen ik. Den kommer om med en fejl meddelelse omkring "Glue Parts"
Jeg også prøv at trykke F11 osv. uden held. Der får jeg også fejl.

Er der en rar sjæl der kan hjælpe mig, og forklare det til mig som om jeg var 5 år :) For jeg fatter ik ret meget at det her computer halløj.
Avatar billede milter Ekspert
23. maj 2011 - 22:27 #1
Forklare det som til en 5-årig?

Det bliver nok vanskeligt, når svaret måske ligger her:

http://uktsupport.ipbhost.com/index.php?showtopic=13080
09. juni 2011 - 19:18 #2
Har prøvet og det virker ik.
Det er muligt det er mig der ik fatter en hat, men kunne godt tænke mig det forklaret på en mere enkel måde. Jeg ved som sagt meget meget lidt om computer osv. Det skal bare fungere :)
Avatar billede milter Ekspert
10. juni 2011 - 22:19 #3
Kan du forklare, hvornår i proceduren fejlen opstår, og give den nøjagtige ordlyd i fejlmeddelelsen?