Avatar billede Pansen Praktikant
25. maj 2011 - 15:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billigt tale fra Thailand til mobil i DK

Hej derude

Jeg funderer over om der findes et alternativ til skype som koster 1.74kr per minut til mobil telefoner i Danmark.
Både som privat person og som ehvervdrivende?!

Findes der et program eller en installation med IP telefoni som kan gøre det billigere?
Avatar billede Berti12 Nybegynder
25. maj 2011 - 16:07 #1
Du kunne også bare bruge MSN til at snakke gratis med en i udlandet. Så kan du også se vedkommende ;) Men jeg kender ikke noget billigere IP telefoni :( 1.74kr per minut lyder ikke så dyrt.
Men jeg bruger også et program der hedder Voipstunt(IP telefoni). Kan ikke huske hvor meget det koster, men man betaler vidst også med cent istedet :)
Avatar billede Pansen Praktikant
25. maj 2011 - 16:33 #3
Ja men hvis det nu var til virksomhedsbrug til mødebookere f.eks. så bliver det hurtigt dyrt, at tale med folk som bruger mobil.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. maj 2011 - 16:33 #4
http://www.redspot.dk/ ser ud til at være 89 øre.
Avatar billede Pansen Praktikant
25. maj 2011 - 18:19 #5
Okay takker for svar. Lader den lige stå lidt hvis der skulle være nogen der havde noget input..
Avatar billede Pansen Praktikant
30. maj 2011 - 20:09 #6
Nå kan i ikke alle, undtagen berti12 ligge et svar så deler jeg points..
Avatar billede pstidsen Novice
30. maj 2011 - 22:10 #7
Jo :)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:33 #8