Avatar billede kamillakim Nybegynder
27. maj 2011 - 09:38 Der er 7 kommentarer

hjemmeside

Er der nogle der har tid og lyst til at hjælpe mig med at opbygge en hjemmeside fra bunden?? Jeg er uddannet grafiker - men tog en anden linje end hjemmesider, så det har jeg absolut ikke forstand på!!
Jeg havde egentlig regnet med, at jeg kunne tegne den i et Adobe program, og derefter overfører den til mit domæne - men nej!!
Jeg ved hvordan den skal se ud, men når man ikke kan finde ud af at få billederne ind på sin hjemmeside er det lidt umuligt!
er der nogle der kan hjælpe her?? bare med nogle gode råd ex!
Avatar billede millerbean Praktikant
27. maj 2011 - 10:02 #1
http://www.html.dk/tutorials/html/

Et rigtigt godt sted at starte!
Avatar billede rmk24 Nybegynder
27. maj 2011 - 10:17 #2
har du designet om hvordan det skal se ud? som bare skal laves om til html/css.

kan måske hjælpe hvis det bare er små ting. skulle ikk tage så lang tid
Avatar billede rmk24 Nybegynder
27. maj 2011 - 10:19 #3
kontakt mig gerne på mail.

kasper@play4all.dk
Avatar billede danco Nybegynder
27. maj 2011 - 11:35 #4
Du har oprettet i job/opgaver, betyder det at du gerne vil betale for at folk laver det?
Generelt er det ikke så vanskeligt at overføre et design fra eksempelvis Photoshop til html/css.
Så jeg vil gerne gøre det for dig, det burde ikke tage mere end et par timer.

Du kan evt skrive mig en besked herinde, så finder vi ud af det.
Avatar billede n-emy Nybegynder
27. maj 2011 - 15:38 #5
Jeg kan også godt hjælpe :) meericki@gmail.com
Avatar billede egmose Novice
09. juni 2011 - 08:15 #6
Hjælper dig også gerne.. Mod en mikro lille bitte betaling.. Kontakt mig på megmose@gmail.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
13. juni 2011 - 09:59 #7
Jeg vil gerne give dig et tilbud på opgaven.
Du skal være velkommen at skrive til mig, evt. via kontaktformularen på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen