Avatar billede mogenshede Nybegynder
30. maj 2011 - 10:07 Der er 4 kommentarer

Kategori i Lotus Notes

Kan man tildele en kategori til en mail i Lotus Notes ligesom man kan i Outlook ?
Avatar billede Laes Nybegynder
30. maj 2011 - 11:58 #1
Mener du kan i Værktøjer - Regler?
Avatar billede mogenshede Nybegynder
30. maj 2011 - 14:09 #2
Bare generelt - I MS Outlook kunne man tildele en specifik mail en kategori. Herved kunne jeg f.eks. sortere alle mail der havde samme kategori i min indbakke.. Det var meget praktisk.
Avatar billede Laes Nybegynder
31. maj 2011 - 14:32 #3
ååh, beklager så var det ikke det jeg tænkte på..Men det syntes jeg ikke lige jeg er stødt ind i..
Avatar billede Laes Nybegynder
31. maj 2011 - 14:34 #4
Tror det nærmeste du kommer det, er at smide dem i mapper.