Avatar billede nygaard91 Nybegynder
30. maj 2011 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! skruetrækker :P

Okay så jeg har en MacBook Pro 15" Unibody fra 2010 og jeg bliver ved med at løbe ind i et problem med min trackpad... Den register ikke når man klikker!

Jeg har haft den til reparation 1 gang før og det to' næsten 2 uger! Så jeg klikket lidt rundt på en lille ting, som hedder "The World Wide Web" og fandt en hurtig og nem løsning på problemet, det eneste man skal er juster en lille skrue under batteriet...

Okay, så langt så godt... Mit problem er at jeg skal bruge en række "special" skruetrækker...

Det er så nu jeg begynder at slå mit hoved ned i tastaturet!
Hvis du kan hjælpe mig med hvilken slags det er og hvor jeg kan købe dem vil jeg blive meget taknemlig!

Hvad jeg vist nok ved:
Philips skruetrækker #00
torx skruetrækker
  ^^jeg er ikke sikker...

ps. jeg er ny så hvis jeg har glemt noget bare skriv det...
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
30. maj 2011 - 12:06 #1
lidt google søgning og du vil hurtigt finde ud af at den ser sådan her ud.
http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/large/pro_access_torx.jpg

Så du skal nok en tur i det nærmeste bygge marked, og finde sådan et sæt. de fås i en million størelse,

Kig lige efter på skruen om der skal være sådan et hul i spidsen af skruetrækkeren eller ej, for skal der det, og du køber en skruetrækker uden så virker det ikke :(
Avatar billede nygaard91 Nybegynder
30. maj 2011 - 12:14 #2
Det er lige det jeg er bange for... En million størrelser og små detaljer... Jeg leder lidt efter en som kan fortælle mig hvilken dummy pakke jeg skal købe:P
Avatar billede noltus Novice
30. maj 2011 - 12:33 #3
den hedder en T8 Torx skruetrækker el. bit.
Avatar billede nygaard91 Nybegynder
30. maj 2011 - 12:44 #4
woow... tak.. er det noget jeg kan købe hos XL eller hvad det nu hedder i dag?
Avatar billede noltus Novice
30. maj 2011 - 12:47 #5
kan købes alle steder med værktøj