Avatar billede martinvrede Nybegynder
01. juni 2011 - 15:07 Der er 1 løsning

Flv video med navigateToURL

Af en eller anden grund har jeg enormt svært ved at løse mit problem og har heller ikke kunne finde noget svar nogen som helst steder.

Jeg har en flv video, som jeg har importeret i Flash CS5. Den ligger på scenen og skal fungere som en velkomstvideo på en hjemmeside bygget i PHP og CSS. Når videoen er færdig med at spille, skal den sende dig videre til en ny side på hjemmesiden, men jeg kan f#%¤"! ikke få det til at virke.

jeg har tilføjet et nyt lag og puttet mit actionscript tekst i det. Jeg har fået videoen til at køre og fået åbnet den nye side, men ikke i den rigtige rækkefølge.

Nogen der har et svar inden jeg har revet de sidste 4 hår på mit hoved ud?
Avatar billede martinvrede Nybegynder
28. august 2011 - 12:03 #1
Fandt alternativ løsning.