Avatar billede tni Juniormester
02. juni 2011 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde AngivAdvarsler under makro i access 2003 eller 2007 eller 2010

Hej.

Jeg kan ikke finde kommandoen "AngivAdvarsler" i en makro så jeg kan slå advarsel fra når jeg køre 3 tabel oprettelses forespørgsel.

Jeg kan lave en knap med docmd.SetWarnings det virker godt nok men jeg vil have det før mine 3 tabel forspørgsler men kommandoen er der ikke.
Avatar billede neoman Novice
02. juni 2011 - 16:03 #1
Når du er inde i macro design, oppe på båndet er der et stort ikon som i min engelske udgave af A2007 hedder Show all actions. Klik på det, og nu optræder SetWarnings på den tilgængelige liste
Avatar billede neoman Novice
03. juni 2011 - 09:13 #2
Er problemet løst?

Er du stadig i tvivl om hvordan man færdiggør et spørgsmål?
Avatar billede tni Juniormester
03. juni 2011 - 09:16 #3
Nej.

Har bare ikke været inde og prøve.
Det var have vejr i går :-)

Prøver nu.
Avatar billede tni Juniormester
03. juni 2011 - 09:24 #4
Yes.. Det virker.

Kan så ikke forstå hvad fordelen ved at fjerne nogen kommandoer. Gad vide hvilke der mere kommer på når den er slået til.

Den du har løst mit problem. Takker. Så mangler jeg bare lige at give dig point. .-)
Avatar billede neoman Novice
03. juni 2011 - 15:17 #5
okie..

Og ikke alt i ACCESS giver mening, men sådan er det bare:)