Avatar billede tcp Nybegynder
11. juni 2011 - 12:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo design

Hej eksperten

Vi skal bruge en til at designe, et logo til hjemmesiden.

Det skal være noget i denne stil

http://mjvision.dk/logo/logo.jpg

Håber der er en der vil hjælpe os

Mvh
Avatar billede tcp Nybegynder
11. juni 2011 - 12:24 #1
Her er lige et nyt link som virker

http://mj-vision.dk/logo.jpg
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
11. juni 2011 - 12:27 #2
Er det noget du vil betale for, eller hvordan? :)

Det er nok en meget god ide, at tilføje :)
Avatar billede tcp Nybegynder
11. juni 2011 - 12:29 #3
Ja det er det da, var bare ikke sikker på om man måttet skrive det her på forum.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
11. juni 2011 - 12:30 #4
Tror jeg heller ikke du må, men er ikke sikker.

Men man må vel godt spørge ;o)
Avatar billede tcp Nybegynder
11. juni 2011 - 12:31 #5
Noget du vil give et tilbud på ? Martin@mjvision.dk
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2011 - 13:06 #6
selvfølgelig er det tilladt - det eneste der ikke er tilladt er uddeling af både point og penge.
Avatar billede tcp Nybegynder
11. juni 2011 - 13:27 #7
Oki super :-)
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 16:48 #8
#6: ...det er godt nok en mærkelig regel. Men tilbage til topic.
Avatar billede mwaaben Nybegynder
11. juni 2011 - 22:31 #9
Det der er ret useriøst. Hvis du have udarbejdet et proffesionelt og seriøst logo, må du også udføre opgaven derefter. Som designer vil jeg gerne vide hvem i er for at kunne lave et logo der afspejler det. Derudovre;

Hvad skal logoet bruges til? (web/tryk, skal det være tydeligt i små udgaver, skal det kunne vises i sort/hvid eller negativt)

Hvem skal logoet henvende sig til?

Stiller i nogen krav til logoet? Skal det kunne noget specielt, eller skal det ligne noget andet? Det er ikke en fed ide at fremvise noget og sige "det skal ligne dét der".

Har i noget andet grafisk materiale, som logoet skal matche?

Hvornår skal logoet være færdigt, og hvad vil i betale for det?

I kan garanteret tænke jer til resten. Jeg synes i skal gå i tænkeboxen med det, og så skal i være velkomne til at skrive til mig på mwaaben@gmail.com, eller oprette et nyt indlæg.

Mvh.
Mikael
Avatar billede tcp Nybegynder
12. juni 2011 - 12:47 #10
Hjælp fundet, lukker