Avatar billede GreenMystery Nybegynder
11. juni 2011 - 23:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Alienware

En alienware m15x med i3 processer og 6 gb. Er det ok hurtigt til at køre mange programmer samtidigt? samt gode nuværende spil?

2. Er den nogenlunde lydløs når man bare bruger computeren til surf?

Tak på forhånd

ps. ligeså snart at knappen kommer hvor jeg kan give point trykker jeg på den.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2011 - 23:41 #1
Du bliver nødt til at give lidt flere oplysninger om den.

Har du et link til den? Mener du m14x?
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
11. juni 2011 - 23:46 #2
Væresgod:

Äkta Windows® 7 Home Premium, 64-bitars,
Intel® Core™ i3 Processor 370M (2.4Ghz, 3MB, 2C)
1.5GB NVIDIA® GeForce® GTX 460M
6 144 MB 1 333 MHz DDR3 SDRAM-minne med dubbla kanaler [1 x 2 048 + 1 x 4 096]
160 GB hårddisk (7 200 v/min) med fritt fall-sensor
40cm (15.6") Wide HD+ (1600 x 900) WLED display
Optisk Blu-Ray ROM-kombinationsenhet (läser Blu-ray, läser och skriver till DVD och CD)
Intel® WiFi Link 5300 a/g/n Wireless LAN card
Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. juni 2011 - 23:46 #3
Da Alienware's computere kan variere i hardware er det svært for mig at finde ud af hvilken slags hardware den du tænker på har.
Men mange af Alienware's computere kan det som kræves af nogle af de nyeste spil som Crysis 2, Call Of Duty, Prototype, Sims osv.

Vedr. lydløshed når man surf'er, hvis man undgår at få computeren fyldt op med malware burde den ikke larme så meget.
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
11. juni 2011 - 23:49 #4
De 40 cm for skærmen, er det indvendigt eller udvendigt (+ rammen)?
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
11. juni 2011 - 23:50 #5
jeg har postet informationerne
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
11. juni 2011 - 23:55 #6
Jeg har en medion akoya som jeg har haft i ca. 4 år.

Den har intelcore 2 duo 1.8

3 gb ram og windows 7 32 bit

Den kan jeg ihvertfald godt høre, tror i at den alienware som jeg postet, larmer mindre når jeg bare surfer? For min medion kan jeg godt høre tydligt, dog ik vildt højt
Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. juni 2011 - 23:59 #7
#6 Nu er det sådan med en pc's processor, og andet hardware at det bliver slidt op, så den bliver varmere og varmere med tiden + det begynder at larme.
Samt når det bliver varmere skal blæseren blæse hurtigere.
Det er nok grundene til at en computer begynder at larme.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2011 - 00:00 #8
Hvor meget koster den? Ellers kan det være svært at vurdere dens værdi i forhold til andre bærbare.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
12. juni 2011 - 00:27 #9
#8 Har ret, Alienware plejer ofte at give meget overpris. Har kigget på en af deres computere som skulle koste omkring 40000,-dkk, mens jeg kunne finde en lign. pc til 10000 eller mindre.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. juni 2011 - 13:48 #10
40.000 for en bærbar/stationær er jo fuldstændigt absurd. Og 10.000 kr,- er den maskine som der bliver linket til i #2 ikke værd.

Core i3 370M og Geforce GTX 460M ville godt kunne klare noget gaming, også BF:BC2 og Black Ops, m.m., men forvent ikke at du bare kan sidde og maximere alle settings ( eyecandy, m.m. ) for da vil den nok bliver overbelastet og alt for varm. Men som udgangspunkt vil den sagtens kunne bruges til gaming.