Avatar billede GreenMystery Nybegynder
12. juni 2011 - 14:48 Der er 6 kommentarer

i3 og 8 gb

Hej

1.Vil den her computer køre flere programmer hurtigt samtidigt?
2. Er der meget foreskel på 6gb og 8 gb?

Alienware m15x
Äkta Windows® 7 Home Premium, 64-bitars,
Intel® Core™ i3 Processor 370M (2.4Ghz, 3MB, 2C)
1.5GB NVIDIA® GeForce® GTX 460M
6 144 MB 1 333 MHz DDR3 SDRAM-minne med dubbla kanaler [1 x 2 048 + 1 x 4 096]
160 GB hårddisk (7 200 v/min) med fritt fall-sensor
40cm (15.6") Wide HD+ (1600 x 900) WLED display
Optisk Blu-Ray ROM-kombinationsenhet (läser Blu-ray, läser och skriver till DVD och CD)
Intel® WiFi Link 5300 a/g/n Wireless LAN card
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2011 - 14:58 #1
Nu er du ved at have en god stak spm om ny pc. Jeg synes du skal lukke ALLE de gamle (og evt. uddele point, hvis nogle fortjener) og så oprette et nyt med ALLE din spørgsmål/problemer. Derudover skal du fra de gamle tråde LINKE til den nye tråd.
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
12. juni 2011 - 15:02 #2
jeg tror hellere jeg finder  en anden hjemmeside at spørge spørgsmål om
Avatar billede lzs Nybegynder
12. juni 2011 - 15:40 #3
1. det kommer an på hvilke programmer du hentyder til?
2. går ud fra du mener ram? igen kommer det an på, hvad du skal bruge din computer til, men de fleste vil nok ikke mærke nogen forskel, men hvis du f.eks. har en masse virtuelle miljøer til at køre på samme tid så kan det godt gøre en stor forskel.
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
12. juni 2011 - 19:44 #4
1. Programmer som man bruger under datamatiker/diplom uddannelsen. Tunge programmer som antivirus, firewall, divx og andre programmer som køre imens. + at se dvd/blueray film på det.

2. Spil, film/blueray, og studere/programmere
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
12. juni 2011 - 19:44 #5
1. Programmer som man bruger under datamatiker/diplom uddannelsen. Tunge programmer som antivirus, firewall, divx og andre programmer som køre imens. + at se dvd/blueray film på det.

2. Spil, film/blueray, og studere/programmere
Avatar billede alilarsen Nybegynder
16. juni 2011 - 09:07 #6
8gb er meget bedre end en 6GB, men im ikke sikker på, hvis du kan maksimere den på en i3 processor