Avatar billede gewaldig Nybegynder
16. juni 2011 - 10:45 Der er 5 kommentarer

Win 7 logger på en slettet brugerkonto

Ny PC Win 7 64bit. Computeren bliver ved med at logge på en slettet brugerkonto. Den blev leveret med to.
Jeg kunne ikke få den til at logge direkte på uden Log-On scriptet. Selv om jeg fjernede fluebenet i "control userpasswords2" skulle jeg fortsat vælge brugerkonto så jeg slettede den jeg ikke anvendte i håb om at det ville hjælpe.
Det gjorde det ikke. Nu vil computeren, efter genstart, kun logge på den slettede brugerkonto. Den tilbageværende konto optræder ikke på startskærmen, kun den slettede.
16. juni 2011 - 16:32 #1
... hvordan "slettede" du den brugerprofil ?

---

Psssssst:
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gewaldig - Point ude: 300 du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: 300 "
Avatar billede gewaldig Nybegynder
16. juni 2011 - 17:36 #2
Under:
Brugerkonti
Tilføj eller fjern brugerkonti
Fjern brugerkonti
Avatar billede gewaldig Nybegynder
16. juni 2011 - 22:08 #3
Ja det er flovt med de udestående Points. Hvordan bærer jeg mig ad med at "betale"????
16. juni 2011 - 22:12 #4
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Som der også står den/de erindrings mail du har fået... men du ser måske ikke i den mail ???)
Avatar billede gewaldig Nybegynder
17. juni 2011 - 07:53 #5
Mailboksen er tom! og jeg har ikke slettet nogen.
Med hensyn til de spørgsmål jeg havde vedr. Vista så løste jeg problemerne ved at skrotte de to computere jeg var i besiddelse af med det styresystem. Derimod har jeg stadig to gamle bærebare med XP de lider af alderdommens skavanker men virker efter omstændighederne glimrende.