Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 12:42 Der er 12 kommentarer

Adgang til mine mail fra en anden computer???

Goddag Eksperter.

Jeg har et kæmpe problem!
Min gamle Siemens bærbar der kører på Windows XP er gået i strejke, når jeg starter den op går den direkte på fejlsikret tilstand, men uanset om jeg klikker at den skal opstarte Windos som normalt, eller fejlsikret tilstand - kommer den hele tiden fra med det samme igen??

Men problemet er nu at jeg ikke kan få adgang til min outlook ekspress mail, hvor jeg selvfølgelig venter en utrolig vigtig mail:-(
Spørgsmålet er så om jeg min kærestes bærbar på en eller anden måde kan få adgang til min outlook konto og modtage mails, eller hvad gør jeg!!!???

Hjælp søges hurtigst muligt.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 12:53 #1
Hvis du kender dine data fra din konto kontonummer password pop og smtp så opret en ekstra konto på ham hendes mail system
Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 12:58 #2
Øhh, normalt starter jeg bare mailen op og tjekker mails, det er mange år siden at det blev oprettet... Jeg har ikke noget password på det.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 13:02 #3
så må du jo kontakte din udbyder. hvem bruger du?
Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 13:38 #4
Jeg bruger Yousee, har lige snakket med dem, og de har oprettet min mail på den anden computer, nu er problemet bare at de mails som jeg har modtaget idag indtil nu ikke kan komme frem da de så ligger på den gamle computer. Så nu skal jeg have opstartet den på en eller anden måde...! Problemet er så bare at få adgang til de gamle mails!:-(
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 13:48 #5
Det kan du sagtens alligevel bare Harddisken virker og det kun er styresystemet der er i udu hvis du kan pille den ud og sætte som slave på en anden PC. feks. med en USB adapter
Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 13:52 #6
Hmm. Er det så ikke udelukket at den nogensinde kommer til at virke ordentlig igen, hvis man begynder at skille sådan en gammel bærbar ad??
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 14:02 #7
Harddisken er tammelig nemt at pille ud og sætte i igen men newemind nogle flere data om din bærbare XP vercion Home/ pro eller andet og har du instalations CDén så du kan blive guidet igennem en reparation
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2011 - 14:05 #8
Har du prøvet at oprette en webmailkonto hos yousee og se, om de kan ses der:

http://yousee.dk/Tjenester.aspx
Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 14:12 #9
Det er en Fujitsu/Seimens bærbar fra 2004, med en alm standard XP (det må være en home) og servicepakke 3. så må jeg lige se om jeg har CDen
Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 14:25 #10
Da jeg snakkede med dem hos yousee, sagde de at der ikke de ikke kunne se de mails desværre
Avatar billede Makael Nybegynder
16. juni 2011 - 14:31 #11
@ Poko1.

Jeg har fundet den CD der hedder Product Recovery CD-ROM Windows XP Home Edition-SP1.

Men sætter jeg den i maskinen, er der så ikke risiko for at jeg sletter det indhold, filer og dokumenter som jeg har på computeren??
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 17:22 #12
Jo hvis den ikke har en reparationsmulighed.Prøv om du kan følge dette link.tryk på repair
http://www.young-andersen.dk/WindowsXP.aspx
ellers må du låne en tilsvarende