Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 14:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Installere Eventlist i joomla

Hej jeg har problemer med installere Eventlist i Joomla

jeg får denne fejl.

JFTP::store: Bad response
Advarsel! - Kunne ikke flytte fil
JFTP::mkdir: Bad response
JFTP::chmod: Bad response
Unable to create destination
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 15:03 #1
Det kunne lige et rettigheds problem hos dit webhotel eller safe_mode=on.

Prøv at sætte alle mapper til CHMOD 755 og filer til 644. Tjek også stien til din tmp folder.
Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 17:50 #2
Det vil jeg meget gerne hvor gør jeg det. jeg er ny i joomla:-)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 17:58 #3
Det er ikke i Joomla, det er via dit webhotel, fx igennem FTP.
Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 18:27 #4
jeg har webhotel hos Surftown, har lige prøvet at rode rundt efter de ting uden held
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 18:48 #5
I Joomla åbn Hjælp -> Systeminfo -> Mapperettigheder. Er de alle grønne?
Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 19:01 #6
Nej kun de to nederste er grønne resten skrivebeskyttet
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 19:20 #7
Det er højest sandsynligt derfor du ikke kan installere. Du skal, via dit FTP program, ændre CHMOD for de listede mapper. Højreklik på mapperne og tryk "Rettigheder" fx (det varierer fra program til program) og se om du kan finde et sted du kan ændre det.
Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 19:36 #8
alle mapper har hak i skriv under ejertilladelser men ikke i gruppe og offentlig tilladelser. skal de have det?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 19:57 #9
De skal have CHMOD 755. På visse webhoteller er det ikke nok, og her skal de have 777. Det åbner dog dit site fuldstændig, så du skal sørge for at sætte rettighederne tilbage til 755 når du er færdig med installation af diverse.
Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 20:00 #10
ok skal jeg vælge at det er 777 for mapper og filer eller kun mapper???
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 20:05 #11
Kun mapper, og kun hvis det ikke virker med 755.
Avatar billede duvander Juniormester
16. juni 2011 - 20:15 #12
ØV ØV

stadigvæk

JFTP::store: Bad response
Advarsel! - Kunne ikke flytte fil
JFTP::mkdir: Bad response
JFTP::chmod: Bad response
Unable to create destination
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. juni 2011 - 20:20 #13
Er alle mapper grønne under system info?
Avatar billede duvander Juniormester
09. juli 2011 - 13:19 #14
Cool Den virker nu fik Surftown til at ligge mig på en nyere php server der har SAFE_MODE - OFF

Tak for hjælpen og smid et svar så får du point !