Avatar billede senior54 Novice
23. juni 2011 - 09:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan/ikke opload ftp i Dreamweaver

Jeg kan ikke opload til den ene af mine 2 webhoteller (Domaindirect og Unoeuro).Jeg har fået win 7 og Dreamweaver. Nu kan jeg ikke opload til Domaindirect - får meldingen at jeg skal prøve alternativ FTP. Der er ingen problemer med at opload i Unoeuro?
Avatar billede majbom Novice
23. juni 2011 - 10:05 #1
har du prøvet en anden ftp-klient?

f.eks. filezilla
Avatar billede senior54 Novice
23. juni 2011 - 10:55 #2
Nej det har jeg ikke - jeg synes det var mere smart om jeg kunne direkte fra Dreamweaver - det kunne jeg da jeg havde win XP.
Jeg kan oploade til Unoeuro og hvorfor kan jeg så ikke til Domaindirect
Avatar billede majbom Novice
23. juni 2011 - 11:23 #3
du må have en fejl i din opsætning så...
Avatar billede majbom Novice
23. juni 2011 - 11:23 #4
det med en anden klient, det var mere for at finde ud af om det var dreamweaver, eller et andet sted fejlen lå - det var ikke ment som en løsning...
Avatar billede senior54 Novice
14. juli 2011 - 09:03 #5
Jeg har haft kontakt til Domaindirect som fortalte at man havde skiftet server. Jeg blev guidet igennem til en anden opsætning - derefter OK.
splazz: kan du ikke give et svar således jeg kan lukke spørgsmålet. På forhånd tak.
Avatar billede majbom Novice
14. juli 2011 - 18:57 #6
godt nok :)
Avatar billede majbom Novice
14. juli 2011 - 19:06 #7
tfp :)