Avatar billede pommade Nybegynder
29. juni 2011 - 11:25 Der er 3 kommentarer

Overtag ejerskab af disk/mappe WINDOWS 7

Jeg sidder med noget af en nød. Jeg er ved at overtage ejerskab af en disk (C) der har siddet i en WIN XP maskine, men midt i overtagelsen kommer der denne fejl: "Der opstod fejl under bruge af sikkerhedsoplysniger for: F/:Dokuments And Sett... Forkort funktion.
Jeg har valgt den bruger som jeg er logget på med, og har ændret den til administrator. Jeg har også aktiveret super admin i kommandoprompten...men intet hjælper det. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. juni 2011 - 12:37 #1
Kort fortalt, så skal du bruge de admin rettigheder der var på den oprindelige Win XP maskine.

Den nemmeste måde er at du får fat i en Linux boot-cd (hent f.eks. ubunto Her
Start Ubunto fra cd'en, kopier dine filer over på f.eks. en USB nøgle/disk og start computeren forfra.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. juni 2011 - 12:38 #2
når du starter i Ubunto, er den ligeglad med rettigheder, det er Windows ikke!
Avatar billede pommade Nybegynder
09. december 2011 - 22:14 #3
Guld! :)