Avatar billede nuckiear Nybegynder
29. juni 2011 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overføre VHS til Computeren?

Jeg har nu siddet og googlet endel ang at flytte mine gamle hjemmevideoer over på pc.. Men det er noget rod at finde rundt i, mange af de ledninger osv folk anbefaler kan slet ikke opdrives nogen steder osv.

Jeg har nogle VHS bånd, og En alm VHS maskine. Hvad skal jeg bruge? OG hvor kan jeg få det? ;)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
29. juni 2011 - 15:44 #1
Jeg tror altså de fleste forhandlere af elektronik har det du skal bruge. Der er flere måder du kan gøre det på.

F.eks. kan du købe sådan en her:

http://www.24hshop.dk/da-DK/usb-video-capture-til-vhsdvdvd-mm-lige-nu-gratis-fragt-p-3909.aspx?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoo
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
29. juni 2011 - 15:45 #2
Og jeg købte min i computer city for længe siden. Jeg er sikker på at fotobutikker som f.eks. Click også har dem.
Avatar billede milter Ekspert
29. juni 2011 - 15:50 #3