Avatar billede cb2 Nybegynder
30. juni 2011 - 22:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flytte C5 til ny pc med WIN 7

Jeg har efterhånden afprøvet mange af de muligheder der står om herinde, men kan stadig ikke løse mit problem !!

Mine forældes pc er stået af og jeg har forsøgt at flytte C5 over på en ny pc med WIN 7, jeg har også kopieret SH22w32.dll til system32 men når jeg vil starte C5 op så får jeg en fejlmeddelelse om at den mangler SH22w32.dll !

Hvad kan jeg gøre ??  Jeg aner ikke hvilken version C5 de kører da jeg bare har flyttet data fra deres gl. harddisk vha. kabler.
01. juli 2011 - 08:29 #1
Har du ikke org. cd'en så kører du setup på den nye maskine og derefter kopiere du dataene over fra den gl. til den nye installation.

jlalau
Avatar billede cb2 Nybegynder
01. juli 2011 - 19:28 #2
Programmet ligger på disketter og der er ikke diskdrev i den nye pc ... og min mor har ikke de efterfølgende opdateringer for sidst de skiftede pc havde de et firma til at gøre det for dem og til trods for flere henvendelser har de aldrig modtaget de opdateringer på cd som de betalte for !!!
02. juli 2011 - 09:24 #3
Det er jo ikke så godt når man ikke får det man har betalt for - har du prøvet at søgefunktionen til at finde SH22w32.dll på PC'en - hvis du kan finde den skal du kopier den over i C5 mappen.

JLALAU
Avatar billede cb2 Nybegynder
04. juli 2011 - 21:54 #4
Hej igen jlalau

Jeg har kopieret SH22w32.dll til windows/system32 mappen for der lå den på den gamle pc.
Jeg har også prøvet at kopiere den til temp biblioteket i C5 mappen for der kunne jeg også finde den, men det virkede heller ikke !
... og så håber jeg jo desperat at der findes én herinde i dette forum som lige sidder med løsningen .0)

Er der noget andet sted i C5 mappen jeg kan placere filen ??
05. juli 2011 - 07:50 #5
Hej, du skal kopiere den til den mappe hvor alle C5 filerne ligger.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. juli 2011 - 09:41 #6
Jeg har haft samme udfordring, og svaret fra jlalau var også løsningen på mit problem - jeg har flyttet mange C5, og hvor fejlsen med SH22w32.dll kommer løser jlalaus svar problemet.

Prøv om det ikke også hjælper idg :-)
Avatar billede cb2 Nybegynder
16. august 2011 - 08:36 #7
Tusind tak for jeres hjælp - det kom til at køre men vi kunne ikke udskrive faktura, så nu har de købt C5 light istedet :0)