Avatar billede omgjsm Nybegynder
04. juli 2011 - 17:13 Der er 3 kommentarer

Runtime error

Når jeg tænder min pc kommer menuen frem hvor jeg kan vælge mellem at starte den normalt eller i fejlsikret tilstand. Når jeg så vælger at starte den normalt kommer denne fejl frem, inden jeg kan komme til at logge ind på min computer:

Runtime Error!

Program: C:\Windows\system32\nvvsvc.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

Så trykker jeg "Ok", men så sker der ikke noget og jeg kan heller ikke gøre noget, jeg har bare min mus og en sort skærm.
Jeg har også prøvet at åbne min computer i fejl sikret tilstand, men jeg ender stadig bare med min mus og en sort skærm.

Jeg ved godt at formatering er en mulighed, men jeg har bare nogle vigtige filer på min computer jeg gerne vil beholde. Så hvordan kan jeg få min PC til at due igen?
04. juli 2011 - 17:26 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede omgjsm Nybegynder
04. juli 2011 - 17:42 #2
Undskyld, Vista
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2011 - 17:54 #3
http://www.pcpitstop.com/libraries/process/i/nvvsvc.exe.html

http://www.processlibrary.com/directory/files/nvvsvc/433585/

hvis du er heldig tager du alt strøm fra pc
rører ved en jordbunden radiator (statisk elektricitet afladning)
tager batterit på bundkortet ud iet minuts tid og sætter i igen og sætter strøm til den og går bios og save

måske kan du så starte den op med minimal graffik eller komme i fejlsikret tistand og fjerne nvidia driveren og finde en der virker

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

m.v.h