Avatar billede jacobrunehansen Praktikant
11. juli 2011 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ønsker at fjerne automatisk markering af "ulæste" mails til "læste" mails.

Hej Eksperter!

Jeg har et brist på øverste etage, med at jeg ikke kan overskue min mailboks og glemmer de vigtige mails hvis de ikke er markeret som Ulæst. Opfølgnings funktionen fungere ikke rigtigt for mig.

Så jeg ønsker at fjerne den automatiske "læst"-markering af mine nye mails, således at at alle mails fremstår som ulæst med mindre jeg selv aktivt har højreklikket og trykket "Marker som læst"?

Kan man dét?
11. juli 2011 - 10:10 #1
Snakker du om M$ Outlook fra Office Pakken ?
Version ?
Avatar billede jacobrunehansen Praktikant
11. juli 2011 - 10:27 #2
Jeg snakker om Microsoft Outlook 2010 - Kender ikke versionen. Men den er en del af Office Pakken.
11. juli 2011 - 10:45 #3
... jeg har spurgt mig selv (?) om det samme - den funktion tror jeg ikke at man kan...
Avatar billede jacobrunehansen Praktikant
12. juli 2011 - 08:58 #4
Det lyder usansynligt.
Avatar billede jacobrunehansen Praktikant
13. juli 2011 - 14:39 #5
Jeg har snakket med MS supportcenter, og må desværre konstatere at det ikke er en mulighed - dog skulle det siges at man i de nyere versioner selv kunne opsætte regler der kan omgås systemet og vælge ´det fra.

Men svaret var nej. :)
Avatar billede numf Praktikant
03. januar 2012 - 12:22 #6
Automatisk markere meddelelser som læst i læseruden
1.Klik på knappen Microsoft Office for at åbne Outspace.
2.Klik på Indstillinger under fanen Outlook.
3.Klik på Læserude under Outlook-ruder under fanen Avanceret.
4.Markér afkrydsningsfeltet Markér meddelelser som læste, når de vises i læseruden, og skriv derefter et tal i feltet Vent x sekunder, før emnet markeres som læst.

Det skulle hjælpe på problemet :)
Avatar billede Ja Tak Praktikant
13. marts 2020 - 07:49 #7
Det viser sig at foregående svar er kun gældende for MS verdenen ikke i Mail Mac OS.