Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 15:54 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

hvad er det for en computer.?????????????

er der nogen som kan sige hvad det her er for en computer, jeg har ledt efter den på nettet men kan ikke finde noget, og hvad stå der på fronten jeg kan se at det første bokstav er K og det sidste er et F men kan ikke tyde det i midten jeg kar prøvet mange ting som LR - LL - LT - O men det giver ikke noget så kunne godt bruge lidt hjælp her under er der 2 billeder.....

http://img191.imageshack.us/img191/9576/billede002k.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/6605/billede007d.jpg
Avatar billede tiger_dk Mester
11. juli 2011 - 16:06 #1
for mig ligner bokstavet i midten et D
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 16:14 #2
måske men googler jeg KDF PC eller KDF Computer i danmark kommer der heller ikke noget op...
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 16:33 #3
var det ikke lettere at hente programmet siw og se hvad den indeholder

http://www.gtopala.com/
m.v.h
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 16:42 #4
jo helt sikkert, skal da prøves..... kendte jeg ikke...
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 16:56 #5
brug freeware versionen
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 17:03 #6
har prøvet den og også slette den igen....
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juli 2011 - 17:08 #7
#6
Hvad har du slettet?

Hvad siger SIW?
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 18:01 #8
du skal jo trykke til venstre på morherboard og den vil så i højre rude vise dig hvad det hedder

du skal sige nej til div ting den også vil installere under ja install
d.v.s toolbar
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 18:08 #9
okay prøver igen, for det eneste jeg fik ud af det første gang var hvad jeg mangler af driver...
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 18:12 #10
hold da helt kæft mand..... det var da fordi at siw download knappen er så lille så man ikke lige ser den...... så det var DriverMender jeg havde fået ned....
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2011 - 18:27 #11
http://www.gtopala.com/siw-download.html
Nederst på siden er SIW freeware
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 18:28 #12
hvis du mangler en driver så brug slimdrivers der er helt gratis
de forlanger kun du skal være registreret

http://www.driverupdate.net/

der findes et hav af love programmer til at finde drivere med  men det her er det eneste der er gratis

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 18:31 #13
jojo men det står i "5

220661
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 18:33 #14
SÅDAN jeg kan da bare det der.....*NOT*

men nu kom jeg da frem til de jeg søgte....

Property    Value
PER-FLY-2
Summary
Manufacturer    [unknown]
Model    ALiveNF6G-VSTA
Version    [unknown]
Serial Number    [unknown]
Bridge
North Bridge    NVIDIA MCP61 Revision A2
South Bridge    NVIDIA MCP61 Revision A2
CPU
Name    AMD Processor model unknown
Cpu Socket    Socket AM2 (940)
Max CPU Speed    2400 MHz
Memory
Maximum Capacity    8192 MBytes
Maximum Memory Module Size    2048 MBytes
Memory Slots    4
Memory Type    DDR2
System Slots
ISA    0
PCI    4
AGP    0
VL-BUS    0
EISA    0
PCMCIA    0
ExpressCard    0
MCA    0

nu skal jeg bare finde ud af den bedste måde at opgradere mine computere...

treatmenice: du må gerne ligge svar ind....
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2011 - 18:37 #15
Treatmenice det er jeg godt klar over.
Men med det link jeg har lagt der kommer man lige til downloadet. Lidt nemmere måske.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 19:26 #16
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 19:29 #17
til #16 her kan du downloade drivere og den kan køre Win7 har gjort det for en bekendt for et par måneder siden.
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=ALiveNF6G-VSTA
du skal bruge dem til Vista
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 19:39 #18
jeg har værken vista eller windows 7 og har heller ikke råd til det pt. jeg har heller ikke hørt noget godt om W7, jeg er flysimmer og flyver med FSX og jeg kender nogle stykker som har w7 og som alle har problemer med at få fsx til at køre ordentligt.... og jeg kan ikke rigtigt overskue hvad jeg ville få ud af at opgradere windows..... jeg har haft xp i mange år og er rigtigt glad for det.... og hvad jeg kan se ud fra SIW og slimDriver kan jeg sådan set kun opgradere mine grafikkort da de værken supporter flere ram eller større cpu...
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 20:00 #19
Til orientering
- Dual Channel DDR2 memory technology
- 4 x DDR2 DIMM slots
- Supports DDR2 1066*/800/667/533 non-ECC, un-buffered memory
- Max. capacity of system memory: 16GB**
og til historierne om "værken" hverken vista eller Windows7 så husker jeg samme modvilje da XP kom.
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 20:12 #20
ja du har sikkert ret hvad w7 angår....
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 21:25 #21
hvilken windows 7 er så bedst 32 - 64 bit
Avatar billede perneis Nybegynder
11. juli 2011 - 23:03 #22
jeg vil lige høre er der nogen af jer der kan komme med en forklaring på hvorfor blæseren køre på fulde drøn men kun når jeg har startede fsx ellers køre den helt normalt.....??? kan jeg evt. gøre noget for at løse det...

det er en dell c521 de andre 2 computere er der ikke nogen problemer med...
Avatar billede falster Ekspert
12. juli 2011 - 22:01 #23
PC'en er sikkert fra KOF - "Kvitogfrit".

Jeg genkender logoet fra en USB-nøgle, som jeg i sin tid købte der.

For nogle år siden havde de en meget lille forretning på Amagerbrogade.

De har utvivlsomt selv bygget og solgt pc'er.

Ved ikke, om de eksisterer længere.