Avatar billede zyper21 Nybegynder
13. juli 2011 - 16:55 Der er 1 kommentar

Dandomain CSS klasse elementnavne

Hej Eksperter,

Jeg har en dandomain shop og kan ikke finde nogle enkelte elementnavne på siderne i shoppen, og håber I kan hjælpe mig.

F.eks.
Forside = .FrontPage_TD
Kurv = .Basket_TD
Produktmenu = .ProductMenu_TD
Varekort = .ProductInfo_TD

MEN jeg kan simpelthen ikke finde den til varelisten og mellemsiderne. Jeg har forsøgt med ".ProductList_TD", men denne virker ikke.

Alle de andre virker.

Og hvad hvis man har en selvoprettet side som f.eks.
"/cms-17.html"

Hvad skal denne så hedde?

Jeg skal bruge elementnavnene til at kunne stoppe baggrunden i at gentage sig selv. Det virker på alle dem jeg har listet som eksempler.

En komplet liste over elementer i en dandomain shop ville være yderst behjælpeligt.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2011 - 17:53 #1
hvis du benytter firefox så installer firebug og benytter du IE så brug den indbyggede developer toolbar - du får dem frem ved at trykke F12 - så vil du kunne vælge de enkelte elementer på din side og se hvilke id og eller class navne du kan referere til.