Avatar billede dulfi Nybegynder
13. juli 2011 - 17:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slet AVG 2011 antivirus

Jeg vil gerne slette mit AVG 2011 antivirusprogram, men jeg har en del problemer med at slette det. Jeg har prøvet både via 'Denne computer' der hvor man normalt sletter programmer og med et andet program (CCleaner), men på begge måder er der opstået en fejl hvorefter afinstallationen er stoppet. Programmet (AVG 2011) er stadig på PC'en men jeg kan ikke se det der hvor jeg ellers fø har prøvet at slette det.

Er der nogen gode idéer for hvordan det slettes?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2011 - 18:13 #1
Lav en systemgendannelse fra før du begyndte at fjerne programmet, så den er der igen.

Herefter: http://techdows.com/2010/10/how-to-uninstall-avg-2011-from-your-computer.html

Jeg ved ikke lige hvad du mener med: Jeg har prøvet både via 'Denne computer' der hvor man normalt sletter programmer

Normalt sletter man ikke programmer via Denne computer.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 18:15 #2
man kan altdi slette nøglerne i regedit
der kan være indtil mange

http://techdows.com/2010/10/how-to-uninstall-avg-2011-from-your-computer.html

denne her skal du kigge især på

http://techdows.com/2010/10/download-avg-2011-removal-tool.html

m.v.h
Avatar billede dulfi Nybegynder
13. juli 2011 - 19:03 #3
@ treatmenice. Tak det var netop hvad jeg manglede. Når du afgiver et svar sender jeg point

@ vejmand, tak for hjælpen. Jeg beklager min ringe beskrivelse af hvordan jeg har prøvet at slette programmet.
13. juli 2011 - 19:08 #4
Alternativt ->
www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

PS: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2011 - 07:41 #5
ok