Avatar billede blikke Nybegynder
13. juli 2011 - 23:45 Der er 2 kommentarer

Hjælo til lyd på ps3

Jeg ser film på PS3, men lyden er ikke god. Jeg går ud fra at filmen er 5.1, og min playstation afspiller det som om mit fjernsyn var 5.1, og derfor er nogle af lydene for høje i forhold til andre. F.eks. er mange af lydeffekterne så høje at man ikke kan høre talen i filmen. Hvordan løser jeg mit problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2011 - 08:51 #1
Du skal sikkert ind i indstillingerne på ps3 og rette indstillinger så den ser dit fjernsyn som værende 2 kanals.
Prøv at se her: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/3_15/settings/audiooutput.html
Avatar billede blikke Nybegynder
14. juli 2011 - 10:53 #2
Tak for tippet - har prøvet det, men det ændrer ikke ved det når jeg ser filmen. Når jeg trykker på select på controlleren står der stadig 5.1 oppe i hjørnet, selvom jeg har lavet det om i indstillinger.