Avatar billede dorthe_lind Seniormester
19. juli 2011 - 14:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge, hvis jeg vil have en god PC til Battlefield 3?

Ja spørgsmålet giver jo næsten sig selv.

Da sønnike skal have ny computer, vil vi gerne have gode og seriøse bud på, hvad vi skal vælge.

Krav:
- Skal kunne klare Battlefield 3
- Stationær

Jf. http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

Minimum requirements for Battlefield 3
•OS: Windows Vista or Windows 7
•Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
•RAM: 2GB
•Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
•Graphics card memory: 512 MB
•Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Recommended system requirements for Battlefield 3
•OS: Windows 7 64-bit
•Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
•RAM: 4GB
•Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
•Graphics card memory: 1 GB
•Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Please note: these are our expected system requirements for Battlefield 3. When EA/DICE releases the official system requirements, we'll update this page accordingly.

Men hvor finder vi den bedste computer til pengene (max ca. 7.000 kr.)

På forhånd tak for alle seriøse bud og svar.
God sommer ;O)
Avatar billede chalde Seniormester
19. juli 2011 - 14:37 #1
Med/uden skærm/tastatur/mus/OS/osv?
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
19. juli 2011 - 14:57 #2
Uden skærm
Uden tastatur
Uden mus

OS?????
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
19. juli 2011 - 14:59 #3
UPS! OS i henhold til ovenstående systemkrav
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
19. juli 2011 - 15:58 #4
Husk nu lige, at det slet ikke er EA/DICE, der har udgivet oplysningerne.

Det er jo blot et gæt på, hvordan de kommer til at se ud.

Hvis i direkte går efter specifikationerne til Battlefield, så skulle i måske vente lidt til EA/DICE offentliggør dem.

I kan også altid overveje en spillekonsol. Men det er en hel anden diskusion.

Og er det kun til at spille på?
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
30. juli 2011 - 11:20 #5
Lukker