Avatar billede kaspertor Novice
25. juli 2011 - 18:32 Der er 7 kommentarer

Pris for RSS-Ticker på side! Min side

Hej Alle!

Jeg er webmaster for EfB Ishockey Support, og vi har fået en henvendelse fra et firma (noget pokerside?) som ønsker at få en RSS-Ticker på vores side!

Først og fremmest kan jeg ikke lige umiddelbart få det lagt på min drupal side, og gider ikke bøvle for meget med det hvis prisen ikke er korrekt!

Så Derfor spørge jeg nu!

Hvor meget er en RSS-Ticker på en hjemmeside værd, vores side er www.efbis.dk (www.efbishockesupport.dk) - Han vil give 2200 kr pr. år for at vi smider den på siden.

Jeg har forslået ham en banner-reklame på vores side, men det virker ikke til han er interesseret i dette. Da han ikke får noget SOE-Mæssigt ud af dette??

Så enten den RSS-Ticker - Eller noget tekst på en af vores undersider som han vælger.

Håber i kan hjælpe!

Mvh

Kaspertor!
Avatar billede kaspertor Novice
25. juli 2011 - 18:35 #1
SEO-Mæssigt*
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2011 - 18:43 #2
2200 virker som en fair pris.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 19:42 #3
Det er jo dine brugere det "går ud over" - navnlig de unge..
- Måske ku' du presse mere af ud af deres forældre for at afstå ?

"SEOmæssigt" fordi det vil fremstå, for Google, som om der er en masse snak om/interesse for deres site, på jeres - ergo deres site er interessant => højere placering på søgeresultatsider.
Avatar billede kaspertor Novice
25. juli 2011 - 20:33 #4
Aaaah  ok. Well. Hvad mener du med "går ud over" tænker du hvis de begynder at spille poker eller noget? Er lidt lost hehe
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 20:50 #5
Tja.. det er næsten ikke længere værd at tale om, der er jo poker-reklamer overalt efterhånden.

På trods af at hassardspil ER ULOVLIGT i Danmark. Men det skides der rutinemæssigt på.

Men særligt sådan nogle unge fyre, med vel meget macho i blodet (som jeg, måske uretfærdigt, tilskriver ishocky-entusiaster) kan det meget hurtigt komme ud af kontrol..
- Det er jo ikke tilfældigt at der er så mange poker-sites derude - det er en rigtig "god" forretning!
Avatar billede kaspertor Novice
25. juli 2011 - 21:03 #6
You got a point! Men ja, er også ligeglad hvis det nu var et banner det ignorer folk efterhånden. Mere når der skal være noget tekst samt et RSS jeg/vi ikke har kontrol over. Men det er jo hele bestyrelsens beslutning. Er prisen dog fair?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 22:26 #7
Troede først der var tale om 2200 pr. måned - alle har jo en pris (siger man)..
- Men pr. ÅR ~ 6 kr/dag - det er jo knap nok besværet værd (uanset det moralske aspekt)