Avatar billede superdrum Novice
26. juli 2011 - 17:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

intet billede i IE9

Jeg har, for nylig opdateret min IE9 på opfordring fra Microsoft. Men efter opdateringen er der intet billede på IE9...
Det ser ud som om internetsiderne loader korrekt og musen ændrer sig når man bevæger den hen over link osv på internetsiderne, men der er bare hvid skærm, så man har ingen chance for at se hvad man foretager sig eller navigere rundt...
Er der nogen der har et bud på hvad der er galt og hvad jeg kan gøre ved det?

Hilsen KK
Avatar billede tiger_dk Mester
26. juli 2011 - 18:39 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
26. juli 2011 - 18:43 #2
Hvis du kan komme i funktioner internetindstillinger avanceret så prøv at nulstille ie.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2011 - 19:42 #3
Problemet opstår typisk hvis man vælger at importere indstillinger.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juli 2011 - 06:28 #4
Kendt problem med IE9, men nemt at løse:

1) Start Internet Explorer 9.
2) Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
Bemærk! Hvis menuen Funktioner ikke vises, skal du trykke på ALT for at få vist menuen Funktioner.
3) Klik på fanen Avanceret, og gå derefter til afsnittet Accelereret grafik.
4) Klik for at markere afkrydsningsfeltet Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse.
5) Klik på Anvend, og klik derefter på OK.
6) Luk alle åbne Internet Explorer 9 vinduer, og genstart derefter Internet Explorer 9.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juli 2011 - 06:30 #5
Som også er foreslået af tiger_dk i #1 ser jeg nu........
Avatar billede tiger_dk Mester
27. juli 2011 - 22:52 #6
ping
Avatar billede superdrum Novice
31. juli 2011 - 16:35 #7
Tusind tak for hjælpen :-)