Avatar billede khj51 Nybegynder
28. juli 2011 - 02:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

e-Boks problemer

Jeg har benyttet e-Boks uden problemer indtil ultimo maj, da jeg nu ikke længere kan åbne filerne.
Jeg kan godt logge på, det fungerer normalt.
Når jeg går til indbakken, og vælger et dokument,så dukker en boks op nederst på skærmen, hvor der spørges, om jeg vil gemme filen (det valgte dokument).
Mulighederne er : Gem (gem eller gem som) og Annuler.
Vælger jeg førstnævnte, dukker det normale 'Gem'-vindue op, men hvad jeg end vælger, så sker der ikke mere.
Vælger jeg 'Annuler', så sker der overhovedet ingenting.
Boksen skifter farve mellem hvid og orange, men det er også alt, hvad der sker.
Hjælp ! Jeg har overhovedet ingen anelse om, hvorfor det pludselig ikke virker.
Bruger Windows 7.
Avatar billede bridgefarm Nybegynder
28. juli 2011 - 08:31 #1
Det er sikkert fordi du benytter IE9, når du trykker gem ligger den så ikke PDF'erne ind under mappen overførelser på din PC?
28. juli 2011 - 09:44 #2
Du mangler nok (nyeste version) ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKlik det der Google halløj!!!)
Avatar billede khj51 Nybegynder
28. juli 2011 - 11:22 #3
Jeg bruger ganske rigtigt IE9, men det gjorde jeg også før problemet opstod. Programmet henviser til biblioteket 'Overførsler', men kan ikke gemme noget som helst.
Jeg glemte at skrive, at under 'Gem' er der en tredje mulighed: Gem og åbn, men den er markeret som inaktiv (lys grå typografi).
Jeg har nu opdateret Adobe Reader (og genstartet computeren), men desværre er alt som plejer: Programmet går fuldstændig død.
Men tak for hjælpen alligevel ...
28. juli 2011 - 11:48 #4
Bare til en anden gang ->
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---
28. juli 2011 - 11:49 #5
Find IE Genvejen/Iconet - "HøjreMusseTast - 'Kør som Administrator..." ' ?
Avatar billede khj51 Nybegynder
28. juli 2011 - 14:42 #6
Så lykkedes det.
I  'Kontrolpanel' -> Netværk og Internet vælges 'Rediger din startside' ->  fanen 'Avanceret' vælges :
'Nulstil alle indstillinger for Internet Explorer til standard.'
Tryk 'Anvend'
Herefter virkede det igen, hvilket uden tvivl også hænger sammen med opdateringen af Adobe Reader.

Endnu en gang tak for hjælpen.
Så står der bare tilbage at uddele de velfortjente point.

Undskyld, hvis det ikke lykkes. jeg har læst forklaringen i FAQ, men fatter ingenting.
Det er et imponerende godt web-sted, men som nybegynder meget, meget uoverskueligt.
Avatar billede khj51 Nybegynder
28. juli 2011 - 14:54 #7
Jeg har læst FAQ endnu en gang, og nu lysner det - lidt.
Så karise_larry, send mig venligst et svar.
Tak !
28. juli 2011 - 15:03 #8
Ping...

(Dette er så et [svar]...)

Du er velkommen en anden gang...