Avatar billede matthiasmoeller Praktikant
28. juli 2011 - 16:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tastatur

For et par dage siden rensede jeg min bærbar computers tastatur med en kompresser, da jeg så på nettet at mange anbefalede det.
Men da jeg tændte den igen var der noget galt med tastaturet.
Hvis man for eksempel trykker på 'e' åbner den 'Computer', der er også nogle knapper som ikke virker.
Og det jeg syntes gør det mere underligt er, at når jeg tilslutter et normalt tastatur med USB, virker det fuldstændig på samme måde som beskrevet.
Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad jeg skal gøre.
Jeg har en ACER ASPIRE 5742G.

Mvh. The_PC_Idiot
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2011 - 16:50 #1
Windows-tasten hænger.....

Jeg ved ikke hvordan det virker, når man tilslutter en ekstern USB tastatur, om den stadig opfanger noget fra det faste tastatur.
Men det virker sådan, for shortcut til Computer er Windows tasten + e
Avatar billede matthiasmoeller Praktikant
28. juli 2011 - 16:52 #2
Okay, tak. Nu kender jeg da årsagen til problemet :)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2011 - 17:20 #3
Velbekomme, skal jeg forstå det sådan, at du er tilfreds?

Hvis ja, så kan du acceptere dette svar.  :-)
Avatar billede matthiasmoeller Praktikant
28. juli 2011 - 17:25 #4
Ja er tilfreds med dit svar, men søger stadig løsningen :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juli 2011 - 17:31 #5
Løsningen er at rense din windows-tast på tasteturet på den bærbare.
Avatar billede matthiasmoeller Praktikant
28. juli 2011 - 17:35 #6
#5 Ved nu ikke helt om jeg tør, hvis jeg nu skulle lave mere skade..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juli 2011 - 20:02 #7
Du har jo fået blæst et eller andet ind under tasten, der blokerer den. Du får det jo ikke til at virke, før du har fået det fjernet igen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juli 2011 - 20:03 #8
...men en række gentagende slag på selve tasten kan måske løse problemet...