Avatar billede Nina-raagaard Nybegynder
03. august 2011 - 18:56 Der er 1 kommentar

Hvilken taske skal jeg købe til min bærbar?

Jeg har lige købt en ny bærbar computer. Det er en 15,6" Acer Aspire. Jeg skal have den med på efterskole og skal finde den rigtige taske til den, så den bliver beskyttet optimalt.

Jeg vil gerne have et etui, der passer til computeren og samtidig kan gå ned i min skoletaske. Men min skoletaske har ikke en stiv ryg, så etuiet skal helst være stift, så computeren ikke 'bøjer'. Alle det jeg kan finde er bare en blød 'lomme' computeren kan kommes i. Jeg kan ikke finde noget, der ikke kan bøjes.. Kan I hjælpe mig?
Avatar billede frem-ad Professor
03. august 2011 - 19:37 #1
MIRA havde i deres sortiment omkring jul for der købte jeg en til en gave. Så hvis du har en Mira forretning i nærhedn så prøv og gå der ind forbi. Men om de har det i sortimentet stadig væk ved jeg jo ikke.