Avatar billede crash402 Nybegynder
08. august 2011 - 20:45 Der er 10 kommentarer

zepto znote 3215W xp driver

Hej, jeg har installeret driver fra zeptos side, til min zepto znote 3215W. Nu er problemet bare, at jeg har sat filerne ind på min usb, og sat dem ind på min zepto, så nu er problemet bare, at jeg ikke kan komme på nettet, med kabel, eller trådløs, hvad er problemet, styresystemet, er windows xp.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2011 - 22:18 #1
Fortsættelse herfra??
http://www.eksperten.dk/spm/944618

Hvorfor skriver du i indlæg #4 i denne tråd at det er Vista du kører med, og i denne tråd her er det XP.
Det er jo derfor jeg leder dig hen på Vista driverne.

I samme link er der link til Xp driverne. Du kan ved at downloade dem få ret på din PC.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2011 - 22:37 #2
Jeg har hentet Xp driveren ned, og når den pakkes ud er der en pdf vejleding til hvordan du skal installere driverne.
Bemærk at de link der er i manualen ikke virker, da hjemmesiden ikke kører længere.
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 01:31 #3
Jeg skal lige høre om du overhovedet har installeret disse drivere på din ZNOTE maskine?? Du har hentet dem fra en HP, og "sat dem ind"? Har du blot lagt dem på skrivebordet eller lignende?

PS. Dette er for skyld skrevet fra en ZNOTE 6324W :-)
Avatar billede crash402 Nybegynder
09. august 2011 - 12:02 #4
Min fejl. Det er vista, som jeg bruger, men jeg har installeret det til zepto, men når jeg har fået installeret wirelles, er det eneste jeg får, wireless ned i højre hjørne, og der hvor jeg kan slå trådløs fra, der lyser det slet ikke, og jeg kan heller ikke vælge nogle trådløse enheder.
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 16:45 #5
Har du en fysisk knap på din maskine til at tænde/slukke for det trådløse netværkskort?
Avatar billede crash402 Nybegynder
09. august 2011 - 17:06 #6
Ja, det har jeg.
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 17:14 #7
Den skal helst stå til "ON" :-)

Inde under netværkskortene, kan du da se dit trådløse nerværkskort?
Avatar billede crash402 Nybegynder
09. august 2011 - 17:27 #8
Nej, altså menner du i enhedshåndtering. Jeg har sat den på ON, men kan ikke gå på internet med den, for jeg bruger min hp, til at overføre til min zepto. Men prøver lige
Avatar billede crash402 Nybegynder
09. august 2011 - 20:18 #9
Ingen løsninger.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2011 - 19:17 #10
Har du fundet en løsning på problemet?
Du har 4 tråde åbne men Zepto drivere???
Har du fået en løsning, så bed hjælperne om at lægge et svar så du kan lukke trådene.
Har du opgivet, så luk trådene ved at acceptere de svar du selv har lukket.