Avatar billede Psykologen Nybegynder
09. august 2011 - 19:47 Der er 7 kommentarer

Driver søges til MVGA-NVTNT2MA(L) til Windows 98

Jeg har lige formateret en gammel pc, som slet ikke ville noget, og fået installeret Windows 98 på den igen, og de fleste drivere, men ligesom for at det skal blive spændende, så skal skulle man jo gerne køre i mere end 16 farver. :)

Jeg har søgt og søgt på google og bing, men jeg kan bare ikke finde nogle driver til nvidia grafikkort MVGA-NVTNT2MA(L) til Windows 98, med mindre man skal betale for dem, og det vil jeg ikke. :)

Så hvis nogle ligger inde med dem, eller links til hvor de kan findes uden betaling, så er det lige det jeg mangler :)

For nvidia har dem ikke længere på deres hjemmeside lige umildbart, for der har jeg prøvet at kikke :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2011 - 20:15 #1
Windows 9x/ME
Version: 71.84
Release Date: March 11, 2005
jf http://www.nvidia.com/object/win9x_71.84.html
er det ikke den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2011 - 20:16 #2
http://www.nvidia.dk
Vælg punktet "Beta and Archived Drivers"
Under "Produt Type" vælges "Legacy"
Under "Product Series" vælges "TNT and TNT2 Series"
Vælg "Riva TNT2 Model 64/Model 64 PRO"
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2011 - 20:18 #3
obs - du skal downloade den under 'international' for at kunne få den på dansk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2011 - 20:19 #4
Ups 1 punkt mere:
Ude til højre skal du vælge Windows 98 før du klikke på search.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2011 - 20:21 #5
Hov...
Jeg var for langsom... :)
(Men Claes57 har linket direkte hvilket er en fordel, for klikke man på search får man bare "Server Error in '/download' Application.")
Avatar billede Psykologen Nybegynder
09. august 2011 - 20:27 #6
Ja, den internationale virkede :) Ja, for ellers var jeg ved at blive træt at den konstante runtime error :) Mange tak, så må jeg se om de vil virke, men bliver først i morgen :) Takker for hjælpen indtil nu :)

Vender tilbage med resultat :)
Avatar billede Psykologen Nybegynder
24. august 2011 - 01:40 #7
Kom til at køre det hele :)