Avatar billede crash402 Nybegynder
09. august 2011 - 20:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Zepto znote 3215W

Hej, jeg har problemer med min zepto znote 3215W, i dag, da jeg havde prøvet at installere driver til wireless, gik jeg ind på enhedshåndtering, og kunne ikke finde mit netværkskort, hvad kan være grunden ?.

Og hvordan ser netværkskort ud, på windows vista ?.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. august 2011 - 20:25 #1
Måske fordi du har slået netkortet fra? - hvor ny er den? - de nyeste sidder der en fysisk knap, der skal tændes for...
Avatar billede crash402 Nybegynder
09. august 2011 - 20:26 #2
Den har en knap til at slå trådløs off - on, men når den er på on, er der intet lys på.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. august 2011 - 22:35 #3
Men når den er "on" - er der så evt. en ukendt enhed? - eller evt. en enhed under "USB" der kunne lyde som netkort? - hvis det er den forkerte driver den har fået, vil netkortet gemme sig som sådan en enhed.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2011 - 17:30 #4
Hvorfor pokker opretter du nye spørgsmål om de drivere til din Zepto hver dag???

Det er faktisk ikke tilladt i følge reglerne, at have flere spørgsmål om samme emne, som dette er.

Og du abryder bare trådene ved at skrive "ingen løsning".

Du har jo 4-5 tråde kørenede nu der ikke er afsluttet.
Og nu arbejder du med Vista igen??

Havde det ikke været en ide af fortsætte i en af de "gamle tråde"?

Og har du bare tænkt dig at tage point tilbage i de tråde der er blevet hjulpet i. En hjælp der kunne have bidraget med noget positivt, hvis vi bare havde fået den rette info.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2011 - 17:38 #5
Har du installeret alle drivere, så du ikke har gule anmærkninger i enhedshåndteringen?
Installerede du chipsæt driver først?
Avatar billede crash402 Nybegynder
31. oktober 2011 - 18:47 #6
Hvorfor svare du hele tiden til indlaeg.