Avatar billede snuppy123 Nybegynder
19. august 2011 - 09:21 Der er 4 kommentarer

HTC => Samsung Galaxy SII

Hej eksperter,

har investeret i en Samsung Galaxy SII og skal så nu ha flyttet mine apps fra HTC Desire, men er der virkelig ikke en nemmere måde end at hente samtlige programmer igen ??

Og kan man flytte ens sms´ere, mms´ere, billeder, videoklip osv ??
Avatar billede chalde Seniormester
19. august 2011 - 10:11 #1
Der findes mange forskellige programmer til backup og restore på market.android.com
Personligt ser jeg det dog ofte som en fordel at alt skal ind igen, så man samtidig får ryddet op.
Men ellers kig på market, har personligt ingen direkte erfaring med andet end Titanium Backup til rootede enheder.
Avatar billede snuppy123 Nybegynder
19. august 2011 - 10:41 #2
NU er jeg altså nødt til at spørge : Hvad betyder det der rootede enheder ?
Avatar billede chalde Seniormester
19. august 2011 - 10:56 #3
Enhed der er modificeret så man har root adgang.
Men det er noget man aktivt, og ikke altid lige nemt, gør, så det har med du med al sandsynlighed ikke.
Avatar billede komputerdk Mester
19. august 2011 - 12:15 #4
mybackup pro kan tage backup af apps og billeder mm..