Avatar billede Mortadasarheed Nybegynder
25. august 2011 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Nyt batteri?

Hej Eksperten, først tak for en virkelige fed side, man bliver klogere og klogere for hver dag.
Men jeg har et spørgsmål. Jeg har en Acer Aspire 5742G, og jeg bruger den rigtig meget i skolen og her hjemme, så jeg vil sige at den nærmeste er tændt 9 timer på et døgn. Men problemet er at jeg er blevet ret træt af at jeg hver halvanden time skal oplade den i 2 og en halv time. Den holder sku ikke særlige længe, og det er meget irriterende da jeg i skolen sidder langt fra stikkontakten. Så jeg ville høre om det muligt at man kan få et batteri det holder 5-6 timer? Det ville hjælpe mig rigtig meget i min hverdag. Jeg håber i kan hjælpe, og hvis muligt smide et link op, om hvor jeg kan få det.
PÅ forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2011 - 15:41 #1
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2011 - 22:15 #2
Du skal gå efter en 9-cellet battery, det er det højeste man vist kan få, som holder længere end et 6cellet batteri som du nok har