Avatar billede nicqh Praktikant
26. august 2011 - 14:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Computer står stille

Hej har et problem med en computer, nogle gange fryser skærmen og man kan intet gøre andet end genstarte. Mus og alt står stille. Nogen der ved hvad det kan være ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2011 - 14:42 #1
Et program der låser.
Pc kører varm.
Hvilket system køres?
26. august 2011 - 14:51 #2
Igen igen igen ->
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede nicqh Praktikant
26. august 2011 - 15:03 #3
Der køres med win7. Computeren er lige formateret så det burde ikke være et program. Den gjorde det også før den blev formateret.
Har haft den skilt og støvsuget for støv, hvilket der ikke var meget af.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2011 - 15:04 #4
Karise
Tror du Eksperten nogensinde får rettet til så man altid skal oplyse styresystem ved hardware og it relaterede spørgsmål?
Det havde da hjulpet os meget.
Ved godt du har lavet en to do liste med diverse rettelser til Eksperten, og kan godt forstå den vej du vil med det. Håber der snart sker noget i den retning.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2011 - 15:08 #5
Selvom du har støvsuget den kan den jo godt køre varm. Du kan tjekke temp med SIW under sensors:
http://www.gtopala.com/siw-download.html
Brug freeware nederst
Avatar billede nicqh Praktikant
27. august 2011 - 11:18 #6
den bliver ikke varm.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2011 - 11:41 #7
Har du installeret noget program lige op til hvor problemet opstod?
Du kan ikke komme i joblisen ved at trykke ctrl+alt +delete når den fryser og tjekke hvad der bruger kraften?
Avatar billede nicqh Praktikant
27. august 2011 - 11:48 #8
Skal ikke kunne sige om der blev installeret noget program op til, da det er min søster og svogers computer det handler om. Men det burde da være væk efter en formatering.
Nej kan absolut intet gører når den står stille.
Avatar billede nicqh Praktikant
16. oktober 2011 - 19:19 #9
grunden var graftikkortet