Avatar billede brygger73 Nybegynder
27. august 2011 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 starter

Hej, håber en kan hjælpe med lidt afklaring omkring windows 7 starter.

Jeg står overfor at skulle købe 40 netbooks til en række skole-elever. Jeg tænker at køre sysprep på den ene installation når den er som jeg gerne vil have installationen. Men kan jeg køre en sysprep på windows 7 starter? det er jo en skrabet windows-version.
Avatar billede WPCS Nybegynder
28. august 2011 - 15:20 #1
Avatar billede brygger73 Nybegynder
28. august 2011 - 15:28 #2
Jeg er helt klar over at man kan køre sysprep på en windows 7, spørgsmålet er bare i forhold til windows 7 starter, som primært bruges på netbooks.
Avatar billede WPCS Nybegynder
28. august 2011 - 16:20 #3
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 15:01 #4
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/compare?T1=tab02

www.pricly.dk
Du +1'ede dette offentligt. Fortryd
Køb den billigst her!
Enkel hurtig og smart

Køb Windows 7 Starter
www.kelkoo.dk/Software
Du +1'ede dette offentligt. Fortryd
Find priser på Windows 7 Starter
med kelkoo og spar penge.

Windows 7 Starter
windows-7-starter.dk.ask.com
Du +1'ede dette offentligt. Fortryd
Leder Du Efte Windows 7 Starter?
Find Det Bedste Resultat på Ask®

windows 7 usb dvd download tool

http://download.cnet.com/Windows-7-USB-DVD-Download-Tool/3000-18513_4-10972600.html

eller http://emea.microsoftstore.com/UK/en-GB/Help/Windows-7-USB-DVD-Download-Tool
Avatar billede brygger73 Nybegynder
11. december 2011 - 10:15 #5
Løsning ikke fundet.