Avatar billede tdktman Juniormester
28. august 2011 - 18:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Iphone sms via PC

Kære alle! ;)

Jeg har nu i længere tid været på jagt efter et program til at sende sms med via min computer. Havde noget der hed PC suite da jeg have en nokia telefon gamle dage.

Men synes det er helt umuligt at finde noget godt til Iphone.

Kender i nogle gode programmer der kan bruges?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2011 - 19:31 #1
Ved godt det ikke er helt du du efterlyser...
http://www.frisms.nu
Det er dit nummer der står som afsender, så det kunne være et alternativ på trods af begrænsningerne :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2011 - 19:32 #2
P.s.
Det er lidt træls at hjælpe brugere der ikke lukker deres spørgsmål, så er du en guttermand og kigge på dine åbne spørgsmål?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2011 - 19:33 #3
En google søgning fremhæver iPhone PC Suite som værende det folk anbefaler.
Måske...?
Avatar billede tdktman Juniormester
29. august 2011 - 21:28 #4
Hej John, skal nok lige få lukket de spørgsmål! ;)......når man googler Iphone Pc suite, så finder man et meget mystisk program på Japansk, som ikke virker desværre.
Kan det passe at Apple ikke selv har konstrueret noget software?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 21:31 #5
Ja. De har kun Itunes.
Avatar billede tdktman Juniormester
29. august 2011 - 21:46 #6
Men findes der ikke andre programmer? kan bare ikke få det til at passe!! ;)
Avatar billede tdktman Juniormester
26. december 2011 - 00:07 #7
Fik ikke helt svar desværre