Avatar billede mp1970 Nybegynder
29. august 2011 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IPAD2 eller bærbar

Min datter vil gerne have en IPAD2, men jeg tror hun får mere ud af en bærbar til omkring 3500 kr.
Er der nogen som kan anbefale hvad man køber. Hun skal bruge den til at gå på nettet på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 21:18 #1
Synes ikke ligefrem en Ipad er for børn, så giv du hende en god bærbar i stedet?
Hun vil garanteret have den fordi den er fed og noget alle kammeraterne har?
Det vil min datter nemlig ;) Og derfor får hun den ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 21:19 #2
Fejl:
"noget alle kammeraterne har?" rettes til "noget alle kammeraterne går og vil have?"
Avatar billede mp1970 Nybegynder
28. oktober 2011 - 07:21 #3
Ja det er rigtig nok. Nu har vi købt en bærbar.

Kan du svare, så jeg kan acceptere dit forslag.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2011 - 15:32 #4
Svar :)