Avatar billede mipe-2 Nybegynder
29. august 2011 - 21:49 Der er 4 kommentarer

Min bærbar er tilsluttet strøm men oplader ikke.

Min Packard bell EasyNote LM86 vil ikke oplade....den siger "tilsluttet, oplader ikke", det kan være lidt irriterende i længden, er der nogle der kan hjælpe mig?? det ville være dejligt:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2011 - 22:22 #1
Pil batteriet ud
Sæt den til strøm
Sæt batteri i mens den kører på strøm

Har hørt det hjælper.
Avatar billede enriko Nybegynder
29. august 2011 - 22:33 #2
Har du en lille lys diode der sidder i selve opladeren? som lyser grønt? I tilfælde af at den ikke virker som den skal, vil den måske lyse meget svagere, og andre gange vil den ligne en pumpende lysstyrke, altså først lyser den normalt, langsomt skruer den ned for styrken og så går den op til normal niveau igen, gør den det?

Når du sætter opladeren på, kan din pc så vise at der er oplader? eller lader den som om ingenting? Prøv rok i oplader stikket der sidder i bærbaren  gør det langsomt , op og ned og se om der er en dårlig forbindelse
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2011 - 21:36 #4
Hallo?