Avatar billede lisbaj Praktikant
31. august 2011 - 06:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pc starter ej heller ved valg af fejlsikret tilstand HJÆLP !!!

Hej
Har akut brug for hjælp, her til morgen stod min mands 4 år gamle pc bare og kørte uden at åbne Windows Vista.
Jeg har efterfølgende prøvet at genstarte og valgt både fejlsikret tilstand med og uden nedværk.
Der ruller kun et par sider med 'indlæs:... og stopper med denne linie,
'indlæs:\windows\system32\drivers\crcdisk.sys

har nogen et forslag til videre forløb, håber jeg kan få fat i filerne på H-disken, da det er alt for længe siden der er lavet backup.
Avatar billede poko1 Ekspert
31. august 2011 - 08:25 #1
Kør en reparation fra Vista instalationsdisken.
Avatar billede lisbaj Praktikant
31. august 2011 - 18:21 #2
Super.... TAK det virkede, ny kører 'dyret' igen :-)
Avatar billede lisbaj Praktikant
31. august 2011 - 18:25 #3
ups !!!!
det er for længe siden jeg har været på Eksperten, kom til at give mig selv de 200 point.
Kan jeg annulere det, eller kan 'poki1' nå at oprette et nyt svar som jeg kan give point på. ???
eller skal jeg oprette et nyt spørgsmål? gør det gerne !!!
VH Lis
Avatar billede poko1 Ekspert
31. august 2011 - 18:28 #4
Det skal du ikke spekulere på hovedsagen er at den kører igen!
Og så samler jeg ikke på point. :-)