Avatar billede CasperBlom Nybegynder
31. august 2011 - 08:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mac Mail spørger om adgangskode

Hej!

Jeg har forsøgt at bruge søge-funktionen, men de svar som kom, virkede desværre ikke.

Mit problem er at hver gang jeg åbner Mail, på min Mac, så skal jeg skrive koden ind. Hvis jeg trykker 'gem i nøglering' så spørger den bare om koden igen.

Nogle der har et råd, til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede tobrukDk Novice
31. august 2011 - 10:00 #1
Prøve at genstart programmet det kan være at det virker :)
Avatar billede foodear Praktikant
31. august 2011 - 11:27 #2
Peøv at reparere disktilladelser/discpermissions, du skal gøre det via din installations dvd.
Avatar billede CasperBlom Nybegynder
31. august 2011 - 15:46 #3
Har prøvet at genstarte mange gange - virkede ikke..

Hmm ja okay, den må jeg finde frem så :)
Avatar billede CasperBlom Nybegynder
03. oktober 2011 - 18:39 #4
Har desværre ingen installationsDVD, og kan ikke finde ud af det andet.. Så jeg må bare vænne mig til at skrive koden hehe :-)
Avatar billede CasperBlom Nybegynder
28. januar 2012 - 05:30 #5
Jeg fik det lost med hjaelp fra en ven. Tak for hjaelpen anyway!