Avatar billede ibkeld Nybegynder
31. august 2011 - 22:30 Der er 2 kommentarer

Bærbar i sort igen - hvad gør jeg?

Min næsten nye bærbare er gået i sort - igen.

Det er sket en gang før, og sidst var alle programmer og dokumenter væk, da jeg fik den tilbage fra rep.

Nu et par måneder senere, kan jeg på ny ikke på nogen måde få den bærbare tændt.
Har jeg nogen rettigheder i forhold til at kræve en anden maskine, pengene tilbage eller noget helt tredje?

For jeg er ikke meget for at fylde programmer og dokumenter på for tredje gang. Det er både besværligt, tidkrævende og dyrt. Og der er ingen garanti for, at der ikke også bliver en fjerde og en femte gang.
Nogle gode råd derude?
mvh.
Ibkeld
Avatar billede pstidsen Novice
31. august 2011 - 22:42 #1
Har desværre ikke andre råd end at spørge i butikken eller ringe til netbutikken hvis det er sådan et sted du har købt den.

(PS: HUSK ALTID BACKUP!!!!!!!!!!!!!!!!)
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2011 - 22:50 #2