Avatar billede egidiussen Nybegynder
02. september 2011 - 17:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken strømforsyning?

Hejsa
Jeg skal have en ny strømforsyning til min computer, da den skal bruges til bl.a. nye spil, og jeg går udfra at en standard 320w ikke er nok.
Det er til en computer med en Core i5 2500 med 4 gb ram og en harddisk. Grafikkortet bliver nok et GTX 56ti eller HD6950.
Jeg har kig på en Corsair GS 700 watt eller 800 watt - er der nogen som ved om det er et ok valg (både mærke og effekt) eller om det er totalt overkill?
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 17:29 #1
nej det er det ikke

en strømforsyning kan sådan set ikke blive for stor - hvsu den kun lige leverer varen kan der jo forkomme små elektriske stop som forårsager fejl
bruger selv en 1000watt hvor man kan sætte ledninger i og tage ud efter behag

den bruger ikke mere strøm end andre modeller så køb efter din pengepung
nye garffikkort kræver en del ekstra strøm derfor

m.v.h
Avatar billede egidiussen Nybegynder
17. september 2011 - 07:41 #2
Lukker - læg et svar.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 08:15 #3
ok