Avatar billede glconsult Nybegynder
03. september 2011 - 12:00 Der er 1 kommentar

Primær kalender i Outlook 2010 på Office 365

Hej
Jeg har office 365 med outlook 2010 og oplever nogle problemer med min kalender:

1. Jeg har to kalendre i outlook, hvoraf den ene er den primære kalender. Problemet er bare at det ifølge mig, er den forkerte kalender der er den primære kalender. Kan jeg ændre dette? Og hvis ja, hvordan?

2. Efter overgangen til Office 365 og outlook 2010 får jeg ikke længere vist påmindelser. Det skal dog siges at jeg får dem vist, hvis jeg logger på office 365 portalen og åbner min kalender her. Men altså ikke hvis jeg åbner office 2010 på min PC. Jeg synes jeg har svaret ja i alle de indstillings-felter, hvor man kan sige ja til at få vist påmindelser, men altså uden held. Jeg har en formodning om at dette også har noget at gøre med problemet med den "primære" kalender. Hvordan får jeg vist påmindelserne?

mvh. Gitte
Avatar billede Fjeldal Nybegynder
11. februar 2012 - 12:42 #1
Hej glconsult,
så vidt jeg husker, så styres dette ved under "File - Info - Account Settings". Her skal du sikre at den aktuelle konto er sat til default. Det skulle gerne løse problemet.

Med venlig hilsen
Office 365 eksperterne hos VemVem
www.VemVem.dk/office-365